27 juli 2016

Hoppsaaaannnnn


Jeg viste jo at pus alltid skal være der William er, så hvorfor ble jeg overrasket
da han klatrer opp på trampolina?
Det hele var komisk for han var på trampolina lenge med William.
William hoppa og pus fløy :)
Overskya i dag men varmt og godt å være ute.



Gårdsveien ble delvis ødelagt av uværet som var i går. Jeg var ute i dag for å 
forsøke redde den men jeg måtte innse at slaget med græv er tapt.
Jeg må ha lass med grus og en maskin som er sterkere enn meg selv.
Det har heldigvis meldt seg ett menneske til jobben....
Utrolig kjipt når uvær ødelegger ting og tang :(

Vi kosa oss med pastasalat i dag. Du vet du har gjort noe bra da du hører
...mmmmmmMMMMmmmmm....
fra tripptrappstolen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)