02 juli 2016

En varm sommerdag


Nydelig dag altså.....en fantastisk temperatur og utevær.
Vi har vært ute stort sett hele dagen å lekt med uteleker,
så har vi vært i besøk å plaska i basseng også.
Det eneste negative ute nå er kleggen på dagen og mygga på kvelden.
"det ødelegg hele sommeren" sier William, å mor er enig.
Fryktelig irriterende men vi trosse klegg og mygg og er ute.
William er litt trist fordi sjarmedes skal selges
"æ kommer til å savne biln" sa han. Ja sa jeg, det gjør jeg også
men vi kan jo ikke ha to biler, noe han var enig i.
Caroline liker heller ikke tanken på å selge sjarmedes...men sånn er det no engang.
William er en type gutt som blir glad i slike ting, tror han er som meg....
Jeg tenker på minner osv osv...hvor man har kjørt og alt det artige som har vært.
Men noen ting i livet forandrer seg å man må bare gå videre.
Han trives i allefall bak i den nye å sier han har det fint der bak. 
Barn og bil, det er viktig at man føler seg trygg og at man trives.
Vi kjører såpass mye at både comfort og sikkerhet er i høysetet hos meg i allefall.
Jeg kjenner jeg er helt skutt etter en hel utedag i dag i full aktivitet,
så det skal bli direkte deilig å bare legge seg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)