02 juli 2016

En hærlig dag!


Jeg har hatt nedtelling, en skikkelig real nedtelling.
Jeg fikk meg jobb å jeg valgte å skifte bil. 
Jeg tok bussen til Tromsø i dag for å hente nybilen hjem til gards.

Å den følelsen da du står i butikken...å de setter på skilt som tilhører DEG?!
Den er bare.....ahhhhhh. Det blir sånn pådukning....Nå er det endelig liksom.


Å en enda bedre følelse er det da bilen kjøres ut av butikken.....å de gir deg nøklene
å sier "gratulerer med ny fin bil" å du setter deg inn å bare.....
....putter den i Drive å suser avgårde med musikken på full guffe å bare BRING IT ON!


Oppsummert. Audi Q5 er ikke bare vakker å se på men:
Den har en sykt god kjørekomfort, den er like fin inni som utenpå...
Jeg føler meg trygg i den å føler det er helt rett for meg å sitte bak rattet
i akkurat denne bilen. Jeg har prøvekjørt mange å det er sykt mange bra 
biler der ute men jeg måtte ta ett valg, å det fallt på denne lavagrå saken.
For meg er trygghet i bil viktig, jeg har opplevd så mye trist på veiene
at jeg ser på sikkerhet også, viktig med trygg bil på veien.
Den ser nesten sort ut.....å jeg ønsket meg sort bil men likte fargen så godt
+ at prisen var rett og km så det var bare å peise på.
Mandagen begynner jeg i nyjobben å jeg gleder meg som en unge til det også.
Det skal bli en fryd å få jobblivet tilbake, helgefølelsen tilbake, få litt mer 
penger på kto hver mnd og føle at jeg gjør noe fornuftig.
Men denne tiden jeg har sittet her har jeg hatt behov for.

Nå står den stakkars Mercedesen i bakleksa her, til salgs...
Jeg blir fort glad i bilene mine å jeg føler vel at jeg svikter han.
Selv om jeg vet man ikke skal bli glad i døde ting, som en bil da er,
så blir jeg altså det. Men alt til sin tid, å tiden for meg og sjarmedes er over
selv om det er trist. Jeg får håpe neste eier tar like godt vare på han som meg.

4 kommentarer:

  1. Grattus, man får som fortjent. Nydelig bil.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fantastisk bil! Ja jeg følger drømmene mine og den lista slavisk nå, tar tid men jeg tenker nå det som står der.

      Slett
  2. Helt rett bilmerke du har valgt, bedre kjøremaskiner og kjøreopplevelser som Audi gir skal man lete lenge etter.
    Æ kjøre sjøl en A8 4,2 Quattro :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt fantastisk bil! Det må være dekkende for det hele.....Helt f.a.n.t.a.s.t.i.s.k

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)