22 juni 2016

Supersmart


Om jeg er våken ja...gjett om.
Jeg var så utrolig lur i ettermiddag at jeg sovna.
Jeg ble så akutt trøtt at jeg hadde ikke sjans i havet å holde øynene oppe, 
å da går det selvsagt galt på natta. Så her sitter jeg. Men nå tror jeg at det er like 
før jeg er leggbar. Blir liksom så uggen på kvelden også. Denne influensaen jeg fikk for 
2 uker siden den bare sitter i å nekter forlate. Det er på kvelden det er værst.
Men jeg er oppegående syk som jeg kaller det så da går det greit.
I dag var det sol...noen skarve timer før det bare hølja ned igjen.
Som en liten teaser....
Været er den store snakkisen her i nord, men...hjelp lite å prate om været.
Det er som det er. Eneste jeg savner er å holde på ute i hagen uten at det høljer ned
eller er en million mygg. Er det sol er det ikke mygg, de kommer da på kvelden.
Men men...jeg har mange år å ordne hage på her så det haster jo ikke.
Nei NÅ er det natt....man blir jo forvirra av at det er dagslys konstant i tilegg
til mitt smart move her i ettemiddag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)