11 juni 2016

Skremselspropaganda


I går mens jeg ventet på at brudeparet og jeg skulle møtes, så rakk jeg stikke innom
å kjøpe meg vekkeklokke. Jeg tenkte at får jeg meg jobb nå, så må jeg ha ett eller
annet hvor jeg er sikker på å våkne. Telefonen min reagerer jeg jo nærmest ikke på.
Så denne her ble med meg hjem....


Det jeg ikke ante var:
Jeg la meg 02 etter en lang dag, var sliten....Jeg satte klokka på nattbordet og sovna.
Så VÅKNER jeg 05.30???? Jeg hadde den ikke på ringing altså...
Så jeg fant ut det at den klokka hjalp søren meg å få meg opp bare med å stå der.
Så jeg vil skryte mye av den, den fungerer.
Så vil du ha en vekkeklokke du faktisk ikke trenger ha på ringing men at du
våkner tidlig, vel da er klokka fra Clas Ohlson tingen for deg!


1 kommentar:

  1. Trur nok det er underbevisstheten din som gjorde at du våkna da :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)