25 juni 2016

Midtsommerfest


I kveld braker det løs. Det er midtsommerfest å det gledes.
Jeg var på det i fjor også å det var superkoselig og bra stemning.
Det er jo en yppelig mulighet til å feire både ny jobb og bil. 
Jeg signerte på en bil i går. 
Det var artig i starten å se på bil men etterhvert ble det helt forferdelig.
Det er jo så mange biler der ute så var det om å gjøre å finne den rette bilen 
for meg og mine behov. Jeg kan si såpass som at det ble 4WD.
Planen er å hente den i slutten av neste uke, den står å blir klargjort nå.

Jeg håper på INGEN regn i dag for dette her i kveld er ett utendørsarrangement
så la oss håpe værgudene er med oss så vi ikke regner eller fryser bort.
Jeg får gjest også, å da blir det grilling og god mat her først,
så har "bygda" bestillt egen buss som skal plukke opp alle festdeltagerene 
langs etter veien å kjøre oss til festen og hjem igjen etterpå :)
For en kjekk ting da det er avstander og ingen sjåfører.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)