30 juni 2016

I min hage...


Her sitter jeg å prøver å selge bil, det føles som rene børsen.
Men jeg kan ikke sitte på 2 biler, vel jeg kan men det er jo vel fint da.
I morgen henter jeg nybilen å jeg er som en unge før julaften i dag.
Det blir trist også å ta farvel til sjarmedes men men.

Jeg skal innimellom bilsalget her prøve få gjort noe med hagen min.
Det er tross alt sol og varmt så å nistirre i dataen her pga en bil
blir vel teit. 

Her skal det blomstre som aldri før etterhvert. Det har jeg lovet gården.
Jeg har nå skjønt at det vil ta meg ÅR å lage min egen oase til hage,
men ok, da får det ta meg år da, jeg har god tid jeg :)
Men jeg føler jeg er på god vei å jeg har begynnt i allefall :)
Ett lite bilderas fra gårdsplassen....















2 kommentarer:

  1. Så fint.
    Du har jo fått mange flotte blomster allerede.
    Blir nok kjempe flott etterhvert også.
    Ønsker deg en fin sommerdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det har blitt noen her å mer skal det bli. Jeg må bare finne rette stedene for de rette plantene....Jeg tenker det vil ta seg ÅR å bo seg til her å at alt skal finne sitt sted. Men jeg er i full sving i allefall å veien blir til mens man går :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)