08 juni 2016

Hva kan jeg lage av fjøsgulv?


Jeg har hatt en pause når det kommer til jobbing på gården også ei hel uke.
Man mister litt piffen når det står på sånn ellers. 
Men jeg tror jeg hadde godt av en liten jobbpause uansett, jeg har jo faktisk
stått på fra tidlig om morgenen til langt på natt enkelte dager.
Jeg har storkosa meg med William, Caroline, høner og grillmat.
Jeg skulle jo ønske at de tankene jeg har, ikke var der.
MEN det er ting jeg ikke får gjort noe med, de er nå der, så får jeg bare
ta støytene da de kommer da. Heldigvis knekker de meg mindre og mindre for hvert slag,
så dette bygger meg jo bare opp i all hovedsak, å det er jo superbra!
Jeg må jo bli til jernkvinnen da det her er over :)

Jeg bare elsker fjøsgulvet, det er jo ødelagt men jeg får meg ikke til å kaste noe av det. 
Jeg skal lage meg masse å dette er bare starten på mine ideer.
Jeg fikk revet opp en planke som jeg da saga av på mål.
Det er natt ja jeg vet men da ideene kommer så er det bare å begynne å jobbe uansett tid.



En real runde med skrubb i dusjen.....


Plutselig hadde jeg en rustikk kul hylle :)
Jeg får ordne oppå hylla etterhvert, nå satte jeg bare noe jeg hadde
for hånden der så den ikke ble helt tom :)



2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å stå på og få til. Sjekk for eksempel Gjenbruket, som lager nytt av gammelt, for å få inspirasjon. Lykke til videre. Hilsen Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal jeg gjøre, takk for tips :) Jeg skal med tid og stunder lage meg spisebord også, men ikke akkurat nå, men skal sette av gulv til det :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)