09 juni 2016

Morgenkåpespagetti

 Nå har jeg farget håret og dusjet, rakk å lage meg en real kveldsmat også.
Det ble noe igjen så da var det bare en ting å gjøre. 
Ta på seg joggeskoene "over morgenkåpa" å gå i fjøset :)
Jeg er nokså glad for at jeg bor alene her i skogen å ingen ser meg...for å si det sånn.
Hønene ble jo bare overglade da de så meg komme å hadde mat med i tilegg.
De bare elsker få noe ekstra....
Nå skal jeg legge meg å få meg ei god natts søvn for i morgen skal jeg i bryllup.
Det blir en kjempespennende dag på en idyllisk location.




6 kommentarer:

  1. Kan den lokasjonen være Hamn i Senja?
    Der e det kjempepopulært å ha bryllup om sommeren, noe man skjønner godt for der e det fantastisk flott.
    Har sjøl vært der både i bryllup og julebord.
    Solnedgangen der bare må oppleves når sola går ned i havet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt korrekt. Nydelig der i dag :)

      Slett
    2. Ja fantastisk flott der i Hamn, æ har leilighet der men bruke den lite.
      Eldste dattra mi var å i tingretten i det bryllupet å begge døttrene mine var der i Hamn i det bryllupet.
      Æ kjenne brudeparet.

      Slett
  2. Lykke til Gjertrud😄Kos dæ masse.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker Gunn :) Det har vært MYE natur i blå himmel og sol...flotte folk, en veldig fin dag

      Slett
    2. Så bra😄Her er sol... Blå himmel.. 8 grader og iskald nordavind som vanlig😂
      Typisk nordmørsvær .
      God helg te dæ Gjertrud 😄

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)