13 juni 2016

Flowerheaven


I går var jeg på middag borte å det var bare himmelsk å få servert mat.
Jeg hadde egentlig ikke lyst på noe men det smakte fortreffelig.
Fikk kaffe og kaker etterpå så det var jo storveies.
Men ikke nok med det, jeg kom hjem her med en haug blomster.
Jeg bare elsker blomster.
Det eneste nå er at jeg må gjøre klart flere bedd her men har ikke vært i slaget til det.
Jeg fikk pottet om disse, iført LUE. Jeg har ørebetennelse å ergo må det bli sånn.
Jeg har lært en ting til neste sommer, jeg skal ha farger farger farger...
Hvor stilig er det ikke med en hage fylt med glade farger?

Jeg holder på med bryllupsbilder her, det er egentlig litt komisk.
Jeg er i alle disse bryllupene å er SÅ singel å SÅ langt fra å være i nærheten
av denne lykken og kjærligheten disse parene opplever.
Det ser jo så koselig ut å ha noen du bare er SÅ glad i og som du vil 
fortelle hele verden at h*n vil jeg være sammens med resten av mitt liv...
Jeg blir fort rørt selv om jeg står bak kamera og ikke kjenner de personlig, 
men jeg gleder meg virkelig på dems vegne.
Jeg får håpe at en dag dukker mr.right opp her også men det ser nokså mørkt ut :)
Det skal mye til før jeg blir forelsket for å si det sånn...
Jeg har vel mer eller mindre slått meg til ro med at slik blir det, å jeg klarer meg jo selv.


Oppdattering: Nå har klokka blitt 05 å ikke kul om jeg får sove.....
Hele kroppen bare værker. Nå sitter jeg her å trykker innpå med grønn te og sitron.
Jeg burde vel hatt honning og ingefær men det har jeg ikke.
Så er det hva skal man bedrive tiden med midt på natta?
Jeg har en redigeringspause så jeg ikke ser meg blind her så det kan jeg ikke....
Kan selvsagt gå i gang med rydding av hus....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)