13 juni 2016

Det blomstre


Jeg får altså ikke sove til min store frustrasjon :(
Det blomstrer i allefall her på gården men jeg vet at til neste år da skal
det bli ett mye større fargekalas. Men denne sommeren er en finfin start
når jeg tenker på at jeg begynnte på 0.
Takket være noen frøposer og gode venner har jeg fått noen også.
Det artigste er selvsagt å så ett frø, å være vitne til at noe kommer opp og
at det faktisk blir en blomst ut av det. Flere av de jeg sådde overlever  å har
fått blomster. Men de blomstrene jeg har fått hos folk settes også virkelig
stor pris på, er det noe jeg blir glad for å få, så er det blomster.
Blomster må til i ett hjem synes jeg for å gjøre det koselig, blir liksom aldri nok.

4 kommentarer:

  1. Such beautiful spring flowers and photos :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you. I just love the colors of the flowers and i know that for next year i will go for even more colors.

      Slett
  2. Kjempe fine blomster bilder.
    Jeg syns blomster gjør det koselig jeg.
    Ha en fin mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Blomster må man ha for å gjøre ett hus levende. Men jeg har litt av en jobb som venter utenfor huset, grave bedd. Men jeg har begynnt så smått men det tar nok mange år å opparbeide en hage som ikke har vært i bruk på en mannsalder, men jeg har bestemt meg for å trø til

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)