11 juni 2016

Den snakkende røv...


Jeg har hangla flere dager å i dag har jeg ett snev av ørebetennelse samt at
jeg har blitt kjempeforkjøla :( Skjønte noe kom til å skje iom at formen har vært laber.
Men men, det går nok over, det her skal jeg vel stå av, jeg er tross alt oppegående syk.

I går fant jeg ut at jeg hadde en snakkende GPS på mobilen.
Jeg har kun hatt en taus en tidligere som har losa vei gjennom ild og vann.

Så i går da jeg skulle på fotografering så måtte jeg teste ut dette.
Veien var egentlig bare rett frem, mesteparten men den fikk meg frem.

Vel fremme til der vi skulle ta bilder, tok jeg kameraene med meg ut av bilen,
røska til meg telefonen og stappa den i baklomma og låste bilen og begynnte
gå i ei rettning hvor jeg så fotopotensiale med brudepar og forlovere hakk i hel.
Plutselig hører du bare fra ræva mi
"DU ER UTE AV POSISJON"
Jeg hørte bare køa bak meg lo......herregud tenkte jeg....en damestemme fra ræva mi
som forteller meg at jeg er ute av possisjon???

Så sier brugdommen DER borte var det fint, dit går vi.
Å vi gikk dit. Jeg stillte alle opp å stilte meg sjøl i POSISJON
så hører jeg fra ræva:
"DU ER NÅ FREMME"
Ble litt komisk det der :)

Det syke er at jeg fikk den ikke av, den fortsatte å prate der bak....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)