01 mai 2016

Working class hero


Her på gården jobbes det iherdig :)
I Sommer skal det bli idyll Gjertrudstyle her til gards. 
Dette blir bare bra....
Når veggen var ferdig ble jeg stående og se på den og tenke å kom jo på noe lurt.
Bestemor sin gyngestol stod i fjøset så jeg beina ut å henta den, vaska den
og satte den opp. Den stod i vinterhagen som var på huset før (borte nå desverre)
...(pst men den skal opp igjen)
SÅ kom jeg på tønna....den stod atmed gyngestolen, å den hadde jeg sett i 2 etg på låven.
Jeg beina tilbake å fant den....Jeg bare digger da gamle fine ting får lov å leve igjen.
At de kan bli brukt og at det er ting med sjel....

 Den ene ringen har løsnet men den skal jeg få fikset :)
Jeg skal selvsagt beise terassen også.
Jeg skal tenke ny løsning med terasse her etterhvert.






2 kommentarer:

  1. Forandring fryder, fint blei det virkelig. Flink malermester.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir i allefall bedre selv om det ikke blir 100%. Så tenker jeg at jeg kan bruke ting jeg finner på gården enn å holde på å kjøpe nytt. Jeg skal i allefall bo meg litt til her å tenke over hva jeg må ha og hvordan det skal bli.... Men jeg gleder meg til alt er malt og det spirer og gror her :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)