11 mai 2016

What a mess fra Målselv kommune


Jeg er laget slik at jeg klarer ikke se på rot over tid....nå har denne haugen
som tilhører Målselv kommune ligget i veiskillet mitt i MANGE år.
Jeg kontakta kommunen å ba de om å fjerne det, det er jo sjenerende...
Det var oljetønner og pressening også...haugen var bare massiv.
Selv om Målselv kommune har lagt det der, så nektet de å fjerne det :(
Der er jeg skuffet over kommunen jeg bor i.
Vel, jeg vet råd....hvorfor ikke rydde opp etter de selv da...jeg så gjorde!

Det var jo flaut å ha det slik, jeg tenke hva tror folk, tror de at det er JEG som
har lagt det i innkjøringen min, å for ett svin jeg er osv....
Jeg skal pynte opp innkjørselen min med blomster tenker jeg.....
Nei Målselv kommune, dette var ikke pent gjort.....

Jeg fikk noen humler i dag også som jeg plantet ned rundt huset.
Syns de er dekorative jeg så jeg gleder meg til de kommer opp fra jorden :)
Det har vært en effektiv dag, men jeg elsker hvert minutt av det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)