02 mai 2016

Nyskjerrigpus


Her om dagen hadde jeg kyllingene løs på badet og pus kom inn.
Han rørte de faktisk ikke.....tror bare han tenker hva er det her???
Men jeg stoler ikke 100% på han da de er så små som dette så....
Det vil ta en stund tror jeg før jeg kan slippe de løs ute uten å gå på nåler :)
Jeg har lagt av 3 silkehøner også....
Jeg skal restaurrere stabburet nå innen kort tid å der skal de bo.
Stabburet måler 2.90 x 2.70 så er det 3.90 høyt :) Der skal de nok få det fint :)
Jeg føler ett lite press på meg nå for å få det bygget på plass...
Måtte sette matskåla til pus oppi her for at ikke vann og mat skulle fordufte i sponet.
Jeg tenker bare de skal få det finere etterhvert, gå løs på tunet her...få ett fint hus....
De har mye bra i vente...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)