25 mai 2016

Jeg har energi


Jeg sitter her i Ikeastolen min etter å ha holdt på hele dagen ute og inne...
Tenker på morgendagens planer... Jeg bare UT!
Så går jeg ut og gjør rent veggene i fjøsdelen. Det var sikkert 100 spiker jeg måtte
trekke ut fra veggene som de har brukt til å henge ting på i gamledager....
Jeg skal ominnrede til hønene i morgen å har gjort alt klart.
Jeg fant isolasjon til gulvet på låven, så jeg monterte det på å satte det fast
så kjørte jeg på spon:)
Jeg gjorde mye annet også men det kommer jeg tilbake til....


Det artigste, jeg tok kvelden i 22 tia..Da førstav kom jeg inn.
Så var det å få i seg kveldsmat før jeg begynnte tenke mer på morgendagens prosjekt...
DØR. Hvordan lager man en dør?????
Aldri laget en men...jeg fløy ut igjen i 23 tia, raska sammen materiale av
forskjellig dimmensjon og type, saga for hånd....litt skeivt og skakkt men....
Det er bare så artig det her, for alt jeg gjør finner jeg her....absolutt alt...spiker også :)
Jeg regner med de fleste forstår hva denne døra skal brukes til....
I morgen skal jeg fullføre, jeg gleder meg å det gjør hønene også.
Jeg tror det er helt ok å gi seg kl 00.30......call it the day liksom.
Natta



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)