30 mai 2016

Hot


Nok en utrolig flott dag. Klokken er 21 å førstav nå gir jeg meg for i dag.
Jeg har jobba på spreng for å få løst noe i fjøset som skal til trøndelagen.
Men å jobbe og plages i sånn en temeratur, da blir man nærmest småaggressiv :)
Jeg kommer til å drømme om baufil, vinkelsliper, mutter og bolter i natt...
Men nå er det i boks å jeg ble ferdig.


Jeg hadde meg noen pauser i dag som jeg tilbragte med herr graskuttar.
Flire litt, pause for meg er å klippe 2-3 mål plen? Men det er jo behagelig
å egentlig bare gå etter klipperen å se at det blir bedre for hver meter jeg går.
Jeg har nå nesten en liten fotballbane....
Nå minna jeg meg på at jeg må snekkre ett fotballmål til William så kan vi ha kamp :)

Pallene skal jeg bruke til veden som kommer om litt. Jeg har enda ved igjen som dere
ser her som skal kløyves og flytte inn i fjøset. Det blir litt av en jobb da høsten kommer....
Kjekt med ved her om vinteren da det ikke er 28.9+ ute men heller -30.

Hønene fikk 2 nye stiger/ramper i dag. Jeg fikk saget en bredere planke
fra fjøsgulvet med bedre trappetrinn så nå skal det være greit for ALLE å bruke de.


Det har ikke blitt rare stunden i favorittstolen i dag men jeg har berørt den :)
NB: Hortensiaen kjøpte jeg i starten av januar........den hadde hvite blomster.
De ble grønn etterhvert men nekter å dø.....still going....
Litt usikker på om jeg skal klippe de av eller hva....har aldri hatt en hortensia så 
lenge som det her, det er jo rene evighetsblomsteren...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)