29 mai 2016

Hot summer day


I dag har 3 av 8 vært ute. Den minste Sultanen fikkk jeg lokket ut...
Men jeg syns det er så rart at de ikke skjønner hvordan de skal få seg inn...
Det er jo bare å gå samme veien inn som ut. Men de skjønner det nok etterhvert.
William har døpt denne for Dolly....Om det er en høne vet jeg ikke.
Alt jeg vet er at Sultan nr 2 er en hane, å han skulle hete Donald....


Jeg kjøpte chilli som jeg tok frø fra i vår og nå ser det ut til at jeg får
mine egne chilli på plantene, artig for ongan :)
Nei nå skal jeg ut igjen å nyte det fine været. Jeg har 26+ her hos meg i skyggen,
så det gjelder å få i seg nok å drikke. Prøver å lete rundt på gården her nå etter
ting jeg kan plante i, jeg har jo mange ting jeg har sådd som må over i andre ting snart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)