09 mai 2016

Gravgrævgrovve


Flirer litt til meg selv. I natt var jeg ute i fjøset å sneik på rot som jeg prøvde
samle sammen til det skal på fyllinga, blir jo bedre og bedre...
Så har jeg vært å fellt noen trær og litt kratt ved innkjørselen min.
Der skal jeg rydde!!!!!!!!!!!
Så har jeg vært hos noen naboer å henta blomster jeg skal "overføre" hit :)
Har replanta de utenfor kjøkkenet her....Så driver jeg og graver mere bedd....
Her oppe skal det BUGNE....det skal blomstre som det aldri før har gjort...
Så har jeg brendt mer søppel (i bålpanna) å der røyk jammen meg fjøsgardinene!
Kanskje på høy tid, de var antikk.....helt forferdelige.....
Jeg tror min bestemor hang de opp der da de sluttet med fjøsdrift...å siden har de hunget.
Det begynner å se bra ut i fjøsdelen nå, ting tar form og hodet mitt føles bedre
da jeg kan se rundt meg at ting faktisk skjer...
Det er faktisk litt tidkrevende å lage bedd...bare å grave opp å sortere.....
Men det er verdt det, fint skal det bli



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)