16 mai 2016

Gjenbruk


Jeg har mange fine ting enda i fjøset å jeg har vridd hodet mitt nå for
å finne ut en måte å få brukt de tingene på. Jeg syns det er forferdelig
å ha fine ting stående i ett fjøs eller ikke i bruk eller at de ser dagens lys.
I går kveld fant jeg en måte å berge dette lille bordet og stolen på + kurven.
Kurven skulle jeg ta med resten men lot den stå på trappa. 
Den kan jeg ha blomster i....
Syns stolen er så sjarmerende og bordet like så. Bordet er nokså slitt men jeg
tenker som så det viser bare at det er brukt å det har en sjarm det også.
Med litt maling bare.....så skal jeg få det fint.


Jeg flyttet kommoden som stod her som ikke har noen betydning for å se.
Den står i hjørnet der nede men den skal jeg få bært ut fra rommet.
Det kan funke dette settet, jeg skal bare få malt dette her nå sånn at det sklir inn i miljøet
på gjesterommet, så skal det få komme til heder og ære igjen.
Jeg har maling men mangler en egnet pensel....sukk


Det er jo artig å kunne blande gammelt med nytt, at huset får sjel og at
ting faktisk blir tatt vare på. Jeg skal nok finne en løsning for det meste.
Jeg har en annen plan i dag mens jeg venter på å pusse opp bordet og stolen.

Jeg skal prøve på noe anneledes i fjøset i dag, ideen kom jeg på i går så
jeg håper det kan bli noe av. Det er i allefall verdt forsøket.
Jeg er for at ting skal bli brukt eller at man kan vise frem de gamle fine tingene.
Nå står de under ting, i ett hjørne, bak ting.....slengt overalt.
Men jeg vet å grave å i dag skal jeg samle de...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)