26 mai 2016

Førstemann ut


Det var ingen bombe at det var akkurat han/hun her som var førstemann ut.
Den fuglen her er bare spesiell. Den er så glad i meg at den klarer aldri vente til jeg
kommer helt inn så den flyr gjerne over kanten for å komme meg i møte.
Jeg fikk opp netting på rad nr 2 sent i går kveld forresten :)
Jeg måtte flire, jeg skulle være litt inne der med fuglen men den MÅ bare på meg :)
Så den satte seg på kneet så jeg stod jo der som en fjott...man har jo nesten ikke
hjerte til å flytte seg heller.
Så for eventuellt turgåere som skal forbi kan jeg nærmest love gratis
underholdning og turnoppvisning om jeg og han her er ute samtidig :)


Pus er selvsagt nyskjerrig...Han er tøff i trynet MEN da de gir lyd fra seg
så er han ikke like kul og tøff. Tror nok de setter seg i respekt. Sultanen er jo diger...
Den på bildet er en Maran.


I går kveld opplevde jeg noe ekkelt...Jeg fikk akutt vondt inni kroppen å måtte
bare legge meg rett ned på sofan, klarte ikke gå en meter....
kl 22.30 liksom??? Å der lå jeg frem til 10 i dag....enda litt vondt men 
ikke så sykt som i går kveld og i natt...
Skal se det an fremover, går det ikke vekk må jeg jo oppsøke lege,
det er noe som er galt i allefall, jeg bare vet ikke hva.
I dag er planen å kjøre ett stort hengerlass til fyllinga, jeg må bare se an
om jeg klarer, men skal prøve på det. Garasjen er så full nå at det var såvidt
jeg fikk gressklipperen inn der. Jeg har samla alt å satt det inn der, ergo så fullt.
Det blir vel mer enn 1 hengerlass selv med stor henger...ser for meg 2-3 i allefall.
Ingenting er bedre enn å føle man renske opp å rydde, det er som man 
renske kroppen samtidig når man ordne og hiv det som ikke er noe.
Å her er det m.y.e å ta av, men herregud alt jeg har fått gjort...
Noen som sa til meg ikke tenk på alt du skal gjøre, tenk heller på alt du faktisk har gjort.
Det er helt sant. Jeg har gjort mer enn jeg noen sinne hadde tenkt jeg skulle klare.
Men jeg er samtidig stolt av det, jeg bare beviser ovenfor meg selv at 
jeg klarer meg fint alene jeg og at jeg ikke er redd for å ta i ett tak.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)