06 mai 2016

Før og etter


Jeg er så og si nesten i mål.....nesten nesten nesten.
Jeg skal bare rydde litt rundt her, få skaffet litt blomster, plante litt på bakken
og rett og slett bare lage det trivelig på verdens beste plass.

Jeg føler jeg har fått gjort mye innvendig og utvendig av huset,
stabburet og fjøset av få få middler. Skal du pusse opp trenger
det ikke koste hundretusener eller millioner.....
Det skal så lite til, så ufattelig lite å du får igjen så mye.
Taket skal jeg fikse, det blir sort :)
Nei dette blir en flott sommer, jeg bare gleder meg til å nyte den nå...
Bare det blir grønt snart så skal jeg leeeene meg tilbake....
Jeg har bare en liten ting igjen, nei to....så er det pause med oppussing.
...kom på..kanskje tre...flire 
Er det noe jeg virkelig ønsker meg er det ei flaggstang med vimpel med gårdsnavnet!
Det er det som mangler for å sette prikken over ièn....sukk mitt hjerte



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)