20 mai 2016

For ett par


I dag har vi vært ute hele dagen....
Jeg har fått høvla gårdsveien så vi har renska den for stein sånn
at det har blitt til en tysk autostrada, sånn vel overdrevet.
Men den ble bedre.
Midt i steinrenskinga så jeg til sides å der satt pus og William å så på meg.
Jeg fikk heldigvis tatt ett bilde før jeg fortsatte nedover bakken :)
Med mobil, derfor desverre dårlig kvalitet :( Kunne vært ett superfint ett med kameraet.
Vi har hatt fantastisk fint vær, grilla har vi også :)


2 kommentarer:

  1. Hærremiiiin,Gjertrud....for et nydelig bilde !!!! Noe av det søteste,jeg har sett :) To gode venner ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Pus er alltid der William er....De to satt så fint sammen i skogen hvor jeg holdt på å rydde....glad jeg hadde med mobilen...Burde jo hatt med kameraet men men...

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)