19 mai 2016

Få timer


Døgnet har virkelig for få timer. Jeg holder det gående fra morgen til...natt??
Ja for det er jo det det er. Natt. Jeg kom på at jeg skulle lage ett nytt bildecollage
av folk som har bodd på gården her å henge i gangen, syns det er så ok å sette
pris på de, minnes de, tenke på de og bare vise de frem til alle som kommer.
De skal være her med meg, det er slik jeg tenker....de har satt sine spor her
å for meg er det viktig å ha dette med meg på min vei.
Jeg føler meg bedre med å ha de rundt meg i allefall, det gjør meg godt.

Noen ganger er det litt vemodig også, jeg skulle så gjerne ønske at noen av de
enda var her, så jeg har sett på bildene å vært bare trist....
Men samtidig er det så mange gode mennesker på bildene at jeg har endt
med å sitte og le, tenkt på flere av de hvor morsomme de var :)
TENK OM de hadde vist at jeg satt her i dag...
TENK OM de kunne se alt jeg har gjort....
Ville de likt det? Ville de hatt det slik det var? 
Uansett så tror jeg at de ville vært glad for at noen har hjertet sitt akkurat HER.
Noe større enn mitt hjerte for gården finnes ikke så det er jo bra jeg er her da.

❤️

Nå har jeg fått laget dette collaget så da tror jeg at det er best jeg får meg til sengs her,
i morgen venter en ny effektiv dag med nye ting på menyen.
Menyen her er l.a.n.g men jeg liker det, liker å vite at jeg har ting jeg skal 
og samt få til, se resultater og egentlig føle en tilfredshet.
Det er så godt å ha fått energien tilbake :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)