31 mai 2016

Ersfjordstranda


Her er vi på Ersfjordstranda ute på Senja. Det er rett og slett nydelig her ute.
Det var en flott dag på alle måter vi hadde denne fine sommerdagen.
Jeg tenker det er mai, så er det så fint?
Jeg har i allefall troen på en flott sommer med masse sol og hygge.
Første sommeren som huseier og jeg holder på å bygge opp mitt nye liv
her ute på landet. Jeg har kommet langt. Jeg har mye som må gjøres men skal
begynne å roe ned noen hakk å være litt flinkere til å kunne se på ting uten 
å bare måtte ta tak i det omgående. Men det er fint jeg har fått energien tilbake.
Jeg kunne tenkt meg en roadtrip til Lofoten igjen, sove i telt omså.
Telt er faktisk koselig :)







1 kommentar:

  1. Dra til Ersfjorden midt sommerstid da får du oppleve et forrykende folkeliv med folk av mange nasjonaliteta, campingturista, sykkelturista og motorsykkelturista. Mange camper på øversia av veien, enten i bobil eller telt.
    Mange aktiviteta på stranda, bl.a beachvolley.
    I tillegg mye folk der fra Finnsnes kor æ sjøl bor å e flittig bruker av den stranda om sommeren.
    Et år var det 6-7 Italienere der, menn og kvinner å dem bada naken.
    Ellers e det mye grilling der. Fantastiske badeforhold sia det e langgrunt å sandbotn å noe bølgeaktivitet som gjør det supert å bade.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)