25 mai 2016

Energibunt


Nå har jeg spøla villt her på gården...både i går og i hele dag.
Nå har jeg satt meg selv på mute og pause resten av dagen, det bare sier jeg.
Jeg har enda noe igjen men nå står vinduet på gløtt og hønene kan gå ut som de vil.
Da kan jeg slappe av å slippe ha dårlig samvittighet for å gå fra hønene.
Men den sorte maranen er bare artig. Den har begynnt å fly på meg da den ser meg.
Ikke ondsinnet altså men den ønske bare å sitte på meg for å sove :)
Så den flakse mot meg da jeg kommer å den hopper over alt som er for å få tak i meg :)

Nå er det finpussen igjen samt opprydning innvendig. 
Ser ut som ett katastrofeområdet nå som jeg har holdt på der ute....
Å rydde mens man jobbe er umulig, må bare ta det tilslutt :)
Måtte hengsle om ett vindu også....
Fant ett annet gammelt ett på låven, noen glass var knust men det skal fikses.
Så må jeg male over litt hvitt i sprossene på det gamle :)
Det ser ut som hele vinduet er tatt vekk fra rampeområdet,
det er der, det står bare oppe og rett mot kamera :)

Nå er det kaffe og potetgull!!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)