03 mai 2016

Drøy kost


Nok en dag med ett stk effektivt kvinnfolk. Jeg har rydda området og brendt 
kvister i bålpanna, i tilegg malte jeg en hel vegg til på huset....
Jeg fikk tømt stabburet nå i kveld, der skal hønene være. 
Akkurat nå står alt utenfor å det ser helt forferdelig ut. Så ille at det går
ikke an å legge ut bilde av det engang.......
Det blir ett nytt bål skal vi si det slik, jeg trodde jeg var ferdig med det så jeg må
ta det fort som fy på den ene snøflekken som er her....
Når det bygget var tømt, hærtes jeg ikke røre meg her inne.
Det bar straka vegen i dusjen :) Men nå er det gjort å godt er det.

Ei bålpanne er utrolig kjekk, der kan jeg samle sammen småtterier å ha
bål på sene sommerkvelder. Det blir bra :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)