15 mai 2016

Forvokst plante


Den her kjøpte jeg som liten i ei lita krukke, så har jeg bare brukt ei
Hollenderkrukke som pynt. Men jo mer jeg satt her og så på stakkaren
jo mer synd syns jeg i den så jeg henta den største terakottakrukka jeg
fant på låven å gav den mer space :)
Den har blitt dobbelt så stor siden den kom hit.
Burde selvsagt hatt ett lite blomsterbord til den men...
gyngeelgen får duge enn så lenge.



Dagen i dag har vært avslappende. 
Jeg fikk tips om at høner liker spagetti eller nudler. 
De vil tro det er mark å gå amokk.
Så jeg laget middag til meg selv + at jeg kokte nudler å tok med inn i fjøset.
De lå og sov da jeg kom inn, å jeg dro frem nuddelskåla og vifta med "ormene".
INGEN reaksjon. Seriøst jeg satt på den krakken inni der å følte meg så skuffet.
Så våknet en...å kom å tok en bit, å jeg ante ikke ordet av det før helvete var i gang.
Seriøst, de for over alle hauger å gikk bananas....De sloss om nudlene
enda det var en diger haug der....så det funka!

Fortsatt god pinse der ute 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)