02 mai 2016

Blomsterbedd


FOR noen fantastiske dager vi har her i nord??? Ligget på +20 i dag :)
I dag valsa jeg rundt i bikini og slagstøvler. Støvler fordi jeg holdt på å trille lass
med sand og stein på min egen lille fylling, å der var det snø og vått....

Jeg fikk laga meg litt gresk salat. Mangla bare hvitløksbrød til....


Her var det å bare sortere ut stor stein å bare få vekk all dritten.
Jeg tenkte ett par trillebårlass...dumme meg. Det var nokså mange runder...
Men jeg fikk vekk mye. Jeg skal få malt denne veggen å da var det
faktisk veldig greit å ta dette arbeidet FØR maling.
Steintrappen burde jeg fått noen til å slepe vekk med traktor....
Han som bodde her før skulle nok lage platting her å skulle nok bruke den
til støtte, men her skal det aldri bli noen platting. Jeg har andre planer :)
Det ble en passe dyp grøft, så var det å fylle på over 100 liter med jord....


Nå skal jeg bare få malt hele veggen her, så skal jeg plante fine blomster:)
Jeg fikk jammen meg kutta bærplantene også i dag med hagesaks
+ div busker som vokser rundt på tomta....Jeg syns jeg får gjort mye. 
Jeg fikk sjokk da jeg så på klokka å den var 18.00.......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)