22 mai 2016

Bildebonansa


What a day, sier jeg bare. Vi har hatt 23+ her å det følte jeg at jeg trengte.
Rett og slett en hærlig dag.

William, han bare ELSKER gå inn til hønene. Der kan han være i timesvis om han får lov.
Jeg har ingen dør inn til de så han trenger hjelp til å komme seg over på "andre siden".
Men jeg skal lage en ny og bedre løsning nå snart...med port til den lille :)
Da kan min lille hjelper og bestevenn gå inn til de når han måtte ønske.
Jeg har sagt det, barn har bare SÅ godt av å vokse opp med dyr...
Han stråler der inne sammens med de. 



Så søtt, han sitter på huk å gjør seg liten sammens med de for å ikke skremme de.
Tro hva han tenker der han sitter?
William er flink med dyr, han er forsiktig og er ikke av typen som drar katten i halen,
eller andre brå bevegelser. Å være snill mot dyr er viktig å lære fra seg....å det er han flink til.
Han har navngitt en av Sultanene (de store hvite) 
DOLLY!



 Vi har spist alle måltidene våre ute, fra frokost til kvelds de siste dagene...


Jeg har prikla meg forderva...om bare halvparten overleve så sier jeg meg fornøyd :)
Det ser ut som ett levende drivhus her oppe. Men jeg har lovet blomster her
å det skal jeg holde. Men klart, planen kan gå skeis iom at jeg ikke har sådd før....
Vi får krysse fingrene for at det vil bugne her oppe.




SÅ glad da han får mate de med mais :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)