02 april 2016

Wishlist


Jeg ler litt, jeg går liksom fra puter og pledd til....dette.
Jeg ønsker meg en plentraktor! 
På denne gården trengs det pga hagens størrelse.
Jeg prøver å se meg om etter en brukt en, så får jeg krysse alt jeg har for 
at det dukker opp en rimelig en. 

I dag har jeg vært på middag hos noen + at jeg har begynnt å rydde i fjøset.
Det er nesten en uoverkommelig jobb men jeg må bare begynne ett sted
så går det seg nå til. Det skjer i allefall ingenting om jeg aldri tar i ett tak.
Egentlig burde jeg hatt containere opp hit men....
Jeg skal samle sammen å kjøre det på dynga. 
Jeg fant flere esker med klær som jeg ikke har tatt inn etter flyttinga + litt
kjøkkenutstyr. Sykt at det har ligget der så lenge men men....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)