30 april 2016

Superfin dag


I dag har jeg fått gjort masse. Det har ligget på nærmere +20 her hos meg
så jeg har vært mye ute. Jeg har ikke stressa med malingen men heller tatt det med ro.
Nå er inngangen ferdig å temperaturmåleren og utelampen skrudd opp.
Det eneste som mangler der er hestebjella som skal bli min nye ringeklokke.
Vel, så skal taket over inngangen klees igjen, venter på snekkerhjelp til den biten :)
Skal bare finne en egnet "krok" til å henge den på først.
Terassen skal beises, nei det her kommer bare til å bli fint tilslutt :)


Har ett strøk igjen bak grillen, så er hele veggen ferdig..å det skjer i morgen
Jeg var bare nødt til å teste hvordan det ble seende ut med noe grønt og litt grill
atmed veggen. Tidligere har det forsvunnet i den røde fargen som var på huset,
men nå tror jeg ting vil komme mye mer til sin rett.
Utemøblene skulle vært skifta men jeg skal leve med de denne sommeren også.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)