21 april 2016

Snart er det dags


I dag kom jeg hjem med ikke bare matvarer som kan skimtes på trappa,
men også maling. Husmaling.
Denne malingen får holde noen år før jeg skal kle om huset helt.
Nå vil jeg bare at det skal se greit ut til den tid kommer.

Det er meldt russevarme her i nord, altså varme som kommer over fra Russland, 
å ergo får vi det litt mer temperert her å da går det an å bare sette i gang.
Dette skal vissnok skje i neste uke så da skal jeg stå klar!
Jeg gleder meg å håper det blir bedre. Pr i dag står huset halvferdig...
Jeg har ikke blogget så mye om det utvendige så jeg skal sørge for
å ta før og etterbilder.
Jeg har kjøpt mange sekker med jord også som ligger bak her,
jeg skal begynne å lage til bedd også, men tenker vente til huset er malt.

Fargen huset skal males i heter "Klassisk hvit"
Noe jeg tror vil kle dette gamle huset.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)