18 april 2016

Nå er dagen over


Jeg har fått utrettet sykt mye i dag da jeg tenker meg om.
Jeg er så effektiv da jeg først setter i gang at jeg nærmest blir ustoppelig :)
En ting skal jeg ha, jeg gir meg ikke fort når jeg holder på med noe.
Jeg gleder meg til å ha enda en brennerunde med søppel,
det er bare såååå deilig å få det vekk. I kampens hete blir man litt småamper
for man finner så ufattelig mye, å gjerne tunge ting også,
men skal det på bålet, så skal det på bålet!

Heldigvis i dag så fikk jeg supergod hjelp. Det er jo så mye mer trivelig
å gjøre ting om man er flere. 
Jeg har spurt meg selv om jeg har tenkt for mange prosjekter med de jeg
har gående nå, men jeg tror det skal gå greit. Det er gjennomførbart
de tingene jeg har satt på lista. Å uansett, blir noe satt til side som jeg evt må ta
neste sommer, så får det være. Gården springer ikke i fra meg.
Noen som lurer på om det ikke er dumt å ha kjøpt seg arbeid,
jeg svarer alltid med at jeg er glad for at det er noe å gjøre her. 
Jeg begynner på 0 å kan forme det slik jeg vil. Dessuten liker jeg jobbe hjemme
ute som inne. Hvor kjedelig hadde ikke dette vært om alt var i vater
å det var ingenting å plukke på?

Til uka skal jeg kjøpe maling til huset og det utstyret jeg trenger.
Stabburet malte jeg i høst, men det skulle kanskje hatt seg ett strøk til,
men det har ingen hast. Det ser greit ut. Overlevbart.
Jeg har satt ting på pri-liste nå, hva må taes først og hva kan jeg ta tilslutt.

Jeg holder på å søke jobber også i disse tider så jeg har jo egentlig
lyst til å bare gi full gass på gården i tilfelle den rette jobben dukker opp.

Nå skal denne damen ta kveld med noen kjekke ord på tampen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)