12 april 2016

Min nye hobby


Muligens SUPERkjedelig for de fleste men jeg bare digger det her!
Jeg ble bare overhappy da jeg gikk inn på ett av "planterommene"
å fant ut at nå har de begynnt. Jeg blir bare glad av sånt jeg.
JA jeg vet at dette er en sær hobby altså men hvor gøy er det ikke
å plante ett BITTELITE frø, så blir det en blomst av det????
Jeg har alltid vist jeg likte blomster, men jeg har aldri sådd på denne måten før.
Man blir liksom bitt av basillen....
Jeg skulle bare ordne noen få planter til ett lite bedd ute men det ser jo
ut til at med alle mine så blir det ett helt gartneri ut av dette.
(om alle overlever vel og merke)
Jeg har tatt i betraktning at noen kommer til å dø.
Det går ikke an at alle skal overleve, det er 1 gangen jeg gjør dette...så tvilsomt.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)