12 april 2016

Klekket ut


Jeg fikk en telefon i går kveld med en supergod ide i andre enden av røret.
Etter at jeg hadde lagt på til damen så gikk det selvsagt rundt i hodet mitt.
Jeg bare tenkte gud hjelpe meg om hun har gjort det slik at jeg må begynne
NÅ i kveld. For jeg er sånn laget at da det dukker opp noe så skulle
det helst vært gjort i går. Ideen er jo bare strålende!
Jeg skal begynne på den da det blir litt varmere i været, akkurat nå snør det!!!
Jeg har vært inne på samme tanke før selv men ikke akkurat på det stedet som hun sa, 
så jeg tenkte med meg selv, hvorfor har jeg ikke tenkt på akkurat det før sjøl???
Nesten irriterende. Men nå er ideen lagt å jeg føler for at den både er gjennomførbar
samt at det vil bli bra. Det blir bare sykt med jobb først.....
Når jeg begynner skal jeg selvsagt fortelle og ta bilder underveis.
Når man bor på bygda så gjelder det å være kreativ og prøve noe nytt.

Det er det som er så fint, å ha venner du diskuterer ting og tang med.
Flere hoder tenker bedre enn ett og plutselig kommer det ideer du ikke
helt har tenkt på selv på lik måte men som er en kjempeløsning.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)