12 april 2016

Jakten på isbilen


Jeg har gått rundt i hele dag å vært sugen på noe godt uten å vite nøyakig hva.
Jeg drev å plantet om noen planter
(selvsagt gjorde jeg det da jeg har fått det på hjernen)
så hører jeg isbilen i det fjerne å innser at noen is hadde døyva det værste suget.
 Saken er jo at jeg bor jo i det fjerne så den var
ikke bare å lokalisere. Etter å ikke heller få kontakt med de på tlf for å få stoppet bilen,
var det bare en ting å gjøre. 
Handle!
Jeg måtte bare hive meg i bilen iført det jeg stod og gikk i...med moll all over,
sette klampen i bånd å starte jakta.......
Jeg fant bilen tilslutt!!!

Så jeg sier bare, du vet at du har ekstremt lyst på is da du faktisk
hiver deg i en bil i longs og tøfler for å lete....


2 kommentarer:

  1. Hahhaaaaaa......du er rå,Gjertrud !!!! Ler så jeg rister !!!!

    SvarSlett
  2. Har man lyst på is så har man lyst, da er jeg ustoppelig!!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)