13 april 2016

Flott bursdag


Dagen i dag har egentlig vært veldig veldig fin.
Det startet med ett hyggelig møte før vi i familien dro ut å spiste middag.
Ett veldig artig måltid :)
Jeg har nemlig bursdag i dag så det var veldig hyggelig må jeg si.
Så har jeg jo fått så mange hilsner på fb, veldig koselig
pluss at jeg var selv i besøk nå i kveld å traff gamle kjente og folk jeg er glad i :)

Jeg syns det er nesten skummelt å tenke på hvor fort tiden går.
Det er ikke lenge siden jeg var 20 år......
Jeg kjenner bare på meg at jeg skal i allefall utnytte mine år.
Jeg skal fullføre de drømmene jeg har.
Livet er kort å vi må ta godt vare på det. 

Resten av kvelden skal jeg nyte alene i stillheta her med fyr i peisen
og litt kaffe attåt :)


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen ! Gøy å følge bloggen din og se alt du får til på gården.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Har såvidt startet, nå har jeg mange ting i hodet mitt som jeg skal begynne med her til gards, å jeg gleder meg.
      Jeg må bare begynne ett sted, så skal det bli fart her oppe :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)