15 april 2016

Fineste dagen


For en fantastisk fin dag jeg har hatt :)
Først fikk jeg i meg litt kaffe her, så sendte jeg bilder avgårde til snekkeren,
så dro jeg å tippet diverse. Jeg kan jo ha flaks, hvem vet ;)

Så ble jeg stående å prate med en hyggelig kar om mine planer etter det, 
for så møte ei veninne. Vi kjørte til Barufoss å dro på kafe, veldig hyggelig.
Jeg fikk omgående lyst på reker å tenkte at i dag, da skal jeg trollkose meg!

Vel hjemme bar det ut for å gjøre litt arbeid ute. Jeg har forsøkt fikse bakken 
opp her for hånd...går det ikke som jeg tenker, bestiller jeg en bil med skrape 
som kan hjelpe meg, men enn så lenge ser det bra ut og at jeg klarer dette helt selv.

Nå har jeg akkurat vært gjennom rekerunde nr 1.
Jeg skal ha meg en runde til før det er natt....

Nå skal jeg lade begge kameraene mine for i morgen skal jeg ut på oppdrag.
Gleder meg fælt men gruer meg til å kjøre mange mil såpass tidlig som jeg må.
Men det blir nok en forrykende flott dag :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)