19 april 2016

Dilla på frø


For en merkelig dag det har vært...

Jeg har vært på farten her tidvis eller jobbet ute på gården.
Så har jeg vært å sett på noe spennende også ;)
Kan komme tilbake til det etterhvert som ting går seg til her.
Jeg har jo en plan med stort sett alt jeg gjør her på gården,
å har jeg bestemt meg for noe, vel, da setter jeg alle kluter til å blir vel for
det vi kaller for "ustoppelig". 
Jeg prøver å tenke litt nytt så prøver jeg oppfylle noen drømmer samtidig.
Jeg tror nok at det gjelder å ha troen på seg selv og det man gjør,
å jeg er DER nå. Jeg tror virkelig på det jeg holder på med.
Å ha troen på seg selv er viktig.
I denne fasen starter jeg jo på mitt nye liv å jeg gleder meg til hver dag av 
dette nye livet. En frisk start med mange ideer samt drømmer.
Men det gjelder å være litt realistisk også oppi det hele å tenke over
hva som faktisk går an og ei. Jeg har laget en slagplan å sagt at blir ikke
ALLE drømmene oppfyllt, så nei vel, jeg er fornøyd uansett bare jeg får
til noen av de. Uansett er drømmer viktige å ha. 

Jeg har fått en mann til å hjelpe meg med skogen her. Det må tynnes ut,
å jeg må ha ved. Så dealen nå er at han og jeg får ved om han gidder.
Så i dag var han her oppe å sonderte terrenget.
Til uka kommer vinsj og traktor.

Så har jeg fortsatt med bildene fra bryllupet i dag :)
Det blir mange flotte bilder må jeg bare si. Paret kan glede seg :)

Jeg fikk en helt merkelig telefon i dag også, en positiv sådan en vel og merke.
Det var som mennesket i andre enden var synsk...for at hun ringte der og da
var nærmest bare merkelig også med den beskjeden....
Jeg har sagt det, jeg er i en himla god steam nå om dagen.
Måtte bare hellet fortsette så blir det her meeeeget bra, for å si det sånn.
Jeg har selvsagt tippet lotto og alt som er...who knows...
Men som jeg måtte si til en da jeg kom ut å hadde kjøpt kuppongene:
Med at jeg fikk kjøpe denne gården og at alt rundt har ordnet seg så er
det lottogevinst nok for meg. Jeg føler jeg på en måte har det jeg trenger.
Men klart, vinner jeg så er det alltids noe jeg kan gjøre med huset og fjøset...
Men jeg har det egentlig fint slik livet er akkurat nå.

Jeg ble sittende og prate med ei som er intr i blomster, å da får jeg jo
enda mer blod på tann. Jeg skal prøve meg frem å se hva som funker og ikke
så jeg bestillte hjem noen forskjellige typer så er det bare å glede seg.
Kanskje litt sært for noen men jeg syns i allefall det er artig.
Enten er det vel slik at man bryr seg katta om blomster verken inne som ute,
eller så syns folk det er gøy. Jeg er en av de som trives med hagearbeid så bring it on.

Men nå er det natt, en ny dag venter i morgen, i`m ready!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)