26 april 2016

Da er jeg i gang


I dag, nok en dag hvor det er fullt kjør. 
Jeg fikk meg nye dekk på bilen, så bar det til dyrlegen for å få tak i noe medisin pluss
noe tørrfor, så bar det hjem....
Jeg havnet midt i malinga, fant ut at jeg må jo bare begynne en plass.
Å gud hjelpe meg sier jeg bare. FOR en jobb jeg har foran meg....
Men jeg er jo bare nødt til å fortsette, stå på å bare tenke at det blir jo bedre
da jeg er ferdig. Merker allerede på 1 strøk i inngangspartiet at da jeg går ut
så er det lyst rundt meg, ingen tyngende farge som vil kvele meg.

Jeg må bare telle til...en million å skaffe meg musikk på øret, for jeg tror
det vil gå noen, ehh, timer der ute!

Jeg vil tro jeg må ha 2-3 strøk i 1 etg og bare ett strøk i 2 etg.
Det skal bli så fint da jeg er ferdig, jeg gleder meg til å presentere gården for dere.
Dere har jo ikke sett bilder av huset utvendig, å det er det en grunn til....

Men jeg har tatt førbilde så da jeg er ferdig skal jeg legge ut begge deler :)

Det er så mye å gjøre her at døgnet har for få timer akkurat nå.
Jeg har brendt bål nr 3 i dag så har jeg grøfta å ledet vannet vekk fra gården.
Det er liksom mye å passe på.....det føles som jeg sjongere :)
Men takket være all jobbinga jeg holder på med så sovner jeg tidlig
å står opp tidlig..Jeg har fått meg på rett kjør.

Det blir bra her....om ikke 100% perfekt så blir det mye bedre....
Jeg har jo planer med huset etterhvert, men det skal få lov å bli slik
ei lita stund før jeg går løs på det igjen :) Derfor er jeg ikke helt nazi på å være 100%.
Jeg må trives med det jeg ser, er ting uferdig så får jeg kløe...
Klarer ikke slappe helt av. Men jeg vet og ser allerede at da jeg er ferdig med 
å male huset kan jeg se på det uten å bli stressa...


2 kommentarer:

  1. Flink du er !
    Nyt kvelden.
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå er det ingen vei tilbake, har jeg begynnt så må jeg bare fortsette for å bli ferdig :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)