29 mars 2016

Vårfølelse

For en flott dag det har vært og fremdeles er.
Det er 12-14 varmegrader ute å snøen bare tiner. 
Jeg er selvsagt ute innimellom for å måkke vekk all snø fra plattingen ute
slik at jeg kan ha bord og stoler der fremover :)
Men det kan enda komme snø så jeg skal ikke tro det er "sommer" enda
for å si det slik. 
Våren her på gården består i å grøfte veien...Det er jo syke mengder snø som skal vekk.
Heldigvis er jeg glad i utearbeid så bring it on sier jeg bare.
Jeg føler meg mye lettere til sinns da jeg kjenner det går mot lysere og lettere tider.
Jeg får liksom lyst å bare jobbe på spreng på gården her....Jeg gleder meg faktisk.
I dag har jeg holdt på litt inne. Har funnet forskjellige gamle papirer fra gården som skal
inn i glass og ramme. Jeg er av typen som liker å ta vare på ting som har betydning.
Nå holder jeg på å bo meg til å det er helt fantastisk. Jeg elsker hver eneste dag her på haugen :)
Jeg mangler lys så det ble 2 lamper, en til stua og en til gangen.
Ha en fortryllende dag alle som en.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)