20 mars 2016

Nydelig ballkjole fra Sofia Moore


Jeg fikk en pakke fra Sofia Moore i posten for litt siden.
Jeg tenkte jeg skulle vente til en skikkelig fin vinterdag så skulle jeg ta noen bilder
i finstasen. For fin, ja det er den.
Er du ute etter en fin ballkjole som blir sydd perfekt til deg på mål og som også
kommer kjapt frem i posten så anbefaler jeg deg å ta en titt hos
Sofia Moore som har mange fine ballkjoler.
Trykk HER for å komme til nettsiden.



Denne kjolen er fortryllende. En fin fin dus rosa farge og mye tryll som gjør at den 
virker nokså lett.















2 kommentarer:

  1. Nydelig kjole Gjertrud:) Kjempeartige bilder i snøen, du er kreativ. Ha en fin påskeuke:)

    SvarSlett
  2. Litt kreativ må en være, men det var bitende kaldt for å si det sånn :) God påske

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)