03 mars 2016

Noen bilder fra turen


Det var helt sykt, den dagen jeg skulle dra så stod jeg opp 07.00 dagen før avreise!
Planen var å sove på ettermiddagen kveld slik at jeg skulle få meg
opp midt på natta. Flyet gikk såpass tidlig at jeg måtte kjøre herfra 05.00!!!
Jeg sov ikke, jeg fikk ikke sove å jeg kjente jeg ble helt desperat.

Jeg fikk meg avgårde å slik så det ut da vi letta fra Bardufoss. 
Vakkert over istindene.


I Oslo møtte jeg en av mine beste venner da jeg hadde landet å fått meg til byen.
For den som ikke vet har jeg bodd på Østlandet mange år....
Noen venner vil alltid bestå å herr P er en av de :)


Så møtte vi reisefølget etter vi hadde spist lunsj så da var det med gråten
i halsen at jeg måtte vinke farvel, alltid trist å si hadet til han :(

Vi satte kursen mot Kielbåten.
Ingen av oss hadde sovet så det første vi gjorde var å sove noen timer.
Jeg hadde aldri klart kvelden/natta om jeg ikke hadde sovet.
Det var utrolig kult å møte venn nr 2 igjen.
Noen venner er der hele tiden mens andre forsvinner, rart med det.
Å det som jeg syns er så artig er at man starter der man slapp.....
Akkurat som man ikke har vært en dag borte fra hverandre.



Båten er jo utrolig fin, syns jeg da...Jeg ble i allefall positivt overrasket


For ett sted å ha velkomstdrinkene på, utsikt over Oslo fra toppetg på båten







Tirsdagskvelden ble det noen runder her inne...ett populært sted
med nokså sterke drinker. De sparte ikke på spriten her for å si det sånn...



Her har vi ankommet Kiel. Det var drittvær der for å si det sånn, så jeg tok
Ingen bilder av byen. Vi bare beina bort til ett kjøpesenter der hvor vi gikk rundt
før vi måtte tilbake til båten igjen...




2 kommentarer:

  1. Den båten frister det å ta et minicruise med!! Synd at været var så dårlig i Kiel.. Kommer man seg oppover i byen bort fra bryggene er det faktisk en veldig sjarmerende by som har mye å by på av fine bygninger, shopping, grøntarealer og spisesteder. Det får bli neste gang! Artig med et avbrekk fra hverdagen midt i uka.. Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. En veldig ok tur faktisk. Synd været var så dårlig for inn og utseilinga av Oslofjorden er jo vakker.....og Kiel fremstod jo kun som grått og trist slik det ble. Men det er nok fint der også. Jeg kommer nok til å ta samme tur igjen, en vakker dag. Jeg hadde behov for ett avbrekk å det fikk jeg! Trollkosa meg

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)