05 mars 2016

Lykkelig pus


Jeg tror katter forstår mer enn vi tror. Vel, alle dyr tror jeg gjør det.
Det virker på meg som om pus forstår at jeg har hjulpet han for han
er helt anneledes nå. Han var fantastisk fra før men nå har han blitt
enda mer skjønn. Maine Cooner er ingen fangbarn, men i går da kom
han jaggu meg i fanget å LA seg?!
Jeg åpna slusene, dvs ytterdøra for han i går så han får lov å gå ut nå.
Men han har bare vært bittelitt ute til nå.
Nei det virker som han er veldig fornøyd, fin i blikket og leken.
Eneste er at mye av pelsen har ramla av, men det kommer seg nok.
Jeg har kjøpt inn spesialfor å jeg skal fete han opp, han ramla jo ned i vekt
da dette skjedde, men fra nå skal han kun få det beste av det beste.
Jeg har SÅ lyst på en pus til for å gi han selskap, jeg har letet ei god stund,
men jeg har ikke funnet den rette katten.
Jeg var skeptisk ei stund da han var på det dårligste her...
Akkurat nå er det jeg som er dårlig. Jeg ble skikkelig dårlig da jeg kom hjem
den dagen, å i går var intet unntak. I dag er jeg oppegående men slettes
ikke i noen kjempeform. Jeg fikk vasket huset, delvis i allefall på formiddagen.
I dag skal jeg heale kroppen å prøve å finne formen, liker ikke være syk :(






...Nå er det nok...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)