06 mars 2016

Gode gamle minner


 Jeg har bladd meg gjennom masse bilder i kveld...mimret skikkelig....
Her var jeg vel rundt 18 :)
For en fin tid jeg egentlig har hatt....jeg har opplevd mye da jeg ser
tilbake på alt i albumene, håper fortsettelsen på livet blir like bra
som det jeg har bladd meg gjennom nå i kveld.

Det er helt merkelig, det har gått i ett i flere dager med MERKELIGE ting.
Det er akkurat som om fortiden innhenter meg på ett vis.
Da jeg og en av mine beste venner gikk gjennom Østbanehallen på tirsdag,
så sa jeg til han at her jobbet det ei jente engang i tiden som var min beste venn.
Så stjelte hun fra meg å jeg ble bare så skuffet......

I kveld....25 år etter kommer det en mld fra denne jenta...
Hun sliter med dårlig samvittighet den dag i dag å ber
om unnskyldning 25 år etterpå.
Hvor fantastisk er ikke det, det må føles utrolig godt å si UNNSKYLD
å slippe gå rundt å bære på noe sånt mer.
MEN så rart at jeg snakket om det på tirsdag og noen dager etterpå
får jeg en mail fra denne damen, 25 år etter tyveriet med en beklagelse?

Selvsagt tok jeg i mot den, hun er flott!


Årets julekort i 1995...what to say what to say


Jeg vet at i fjøset ligger det mange flere album med sikkert mange hestebilder.
Her er jeg på gården da jeg bodde her som ung (er jo ung enda)
TENK å hatt hest på gården igjen?? Det hadde vært aldeles fantastisk!


På folkehøgskolen hadde jeg selvsagt hest som valgfag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)