11 mars 2016

Drømmer


Drømmer må man ha. Uten drømmer så må livet bli kjedelig.
Jeg har mange jeg, å jeg sier til meg selv, blir det noe av halvparten 
eller bare noen % så er jeg ett lykkelig individ.
Jeg ønsker meg egentlig ikke så mye bortsett fra at jeg vil ha det bra og godt.
En jobb, pusse opp gården, ha noen dyr gående som jeg har glede av,
finne den store kjærligheten...
finne den indre ro (har funnet) og egentlig bare ha det greit.
Drømmen om å bo på gård er jo oppfyllt, drømmen om å eie noe selv er oppfyllt.
Jeg er jo på vei i riktig rettning :)

Jeg vil ikke bli rik på penger, jeg vil bli rik på det livet kan tilby.
Ta de små tingene som faktisk er de som betyr noe.
Ikke alt som går an å kjøpe for penger, lykke kan ikke kjøpes for penger.

Drivhus...jeg drømmer om drivhus også. Jeg elsker å holde på med
planter så vi får se på sikt hva jeg finner på her oppe på haugen.
Jeg elsker å høre andres ideer, plutselig kan det være ting andre kommer med
som jeg ikke har tenkt på selv, en åpen brainstorming :) Syns det er kjekt jeg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)