07 mars 2016

Det tror jeg på


Etter de siste dagers grublerier fant jeg ut at teksten under her er helt rett.
Jeg har troen på at de fleste mennesker er innom livene våre av en grunn.
Det rare er at det er mennesker som er ute av livet mitt, som jeg vet jeg vil treffe igjen...
Å mange av menneskene jeg har møtt har ført til forskjellige ting,
hvor jeg tenker in the end, AHA derfor de kom innom livet mitt.
Det er en mening med at jeg sitter på denne gården også, jeg finner den nok.
Jeg vet jo at jeg hører hjemme her, men det er noen brikker som mangler
før jeg kan kalle det fullkomment.

Hver dag i våre liv tar vi valg. Fra du står opp om morgenen til du legger deg,
er du med på å forme ditt eget liv. Har tanken slått deg?
Noe er tilfeldig, andre ting er ikke riktig så tilfeldig, tror jeg i allefall.
Jeg kan plutselig møte på noen i morgen, som fører meg til det eller det...
Det har med å være på rett sted til rett tid å gjøre også.
Selvsagt kan man være på feilt sted på feil tid å ting kan gå galt,
men du vet aldri hva morgendagen bringer.

Som dere skjønner er jeg i "tankeland".
Etter jeg har sittet her og tenkt i noen dager + at jeg har bladd i gamle minner,
så slår det meg hvor heldig jeg har vært som har fått oppleve så mange fine ting.
Alle de flotte menneskene som har krysset min vei....
Så kan jeg se bilder av mennesker jeg vet vil krysse min vei igjen,
jeg vet bare ikke når.
Jeg blir i allefall kjempespent på fortsettelsen av livet,
hvem skal krysse min vei, med hvilket formål og hvordan ender det?
Det blir som en uskrevet bok jeg er med på å forme.
Spennende. Livet er fint.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)