09 februar 2016

Winter wonderland


Det snør noe helt sykt her i Målselv. Virker som det er bare jeg som er glad for det.
Jeg elsker stemningen snøen gir, å dessuten syns jeg gården blir myyyye finere
når sneen henger på trærne og det er rene julestemninga ute.
En av mine blogglesere, ei dame har tenkt å ta turen i besøk til meg,
å det håper jeg hun gjør, det hadde bare vært såååå koselig.
Rart med det, hvor kjent man kan bli med noen over nett. Hun bor ikke langt herfra.
Hadde vært hyggelig å møtt henne etter alle disse årene gjennom bloggen.
Vet du leser frøken E, så nå er det bare å ta turen....... :)

Nå sitter jeg og forbereder en skikkelig bra bytur i morgen, altså Tromsøtur.
Jeg har skrevet liste over hva jeg skal ha og hvor sånn at jeg slipper å komme
dit for så og stå som en idiot inne på KID. 
Det har skjedd flere ganger, har alle tingene i hodet mitt så kjører jeg avsted,
så blir jeg stående inne på en butikk å husker ingenting....Så nå er jeg prepared!

Til helgen er det barnekarneval å det skal William og jeg på.
Han skal på to karneval denne mnd å gleder seg fælt. Jeg gleder meg til å
ta han med på det, tror det blir skikkelig gøy for de søte små.
Jeg skal faktisk også, en kombinert bursdagkarneval, noe jeg STOR gleder meg til
senere på samme kveld. Jeg har aldri vært på karneval så det skal jo bli en opplevelse
bare i seg selv. Never to late. En av mine nye bekjente fyller år lørdagen å dette skal feires.
Hun ligger syk nå så jeg håper hun er på bena til den store dagen sin.
Sjøl har jeg vært livredd for å bli syk, har så mye jeg skal gjøre den her uka,
men har holdt meg oppe. Naboer ligger strødd i sykdom men det skal ikke ta meg!



Fjellet bak her er Målselvs fineste fjell forresten.
Jeg har nesten vært på toppen der engang...bare nesten....

ISTINDAN


Da skal jeg få unna siste rest sånn at jeg er klar til i morgentidlig.
Må opp supertidlig å få meg avsted.
Da ønsker jeg dere alle en fortreffelig natt, nå skal snart denne dama på lading :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)