09 februar 2016

Vasking pågår...enda


Vasking pågår. Seriøst....
Jeg oppdaget seng 4 i natt å jeg har stått på hele natten for å prøve redde det her.
Jeg kjenne jeg blir helt satt ut jeg over at det faktisk er mulig at ett lite dyr
kan gjøre så stor skade. Jeg tror han innser at han har dumma seg ut, det ser sånn ut i allefall.
Sentrifuga på den nye vaskemaskina går så stille at til og med pus sov oppå den 
mens det sentrifugerte....da er det bra stille gitt :)
Jeg hadde en særdeles dårlig natt, tror det var 3 maskiner jeg vaska å fikk meg
i seng i 06 tiden, hadde jo panikk......

Wonderlandovermadrassen.... sukk


Kl 10.30 stod det folk på døra her som skulle se over fjøset...
Så jeg sprang ned i morgenkåpa :) Lekkert!
I allefall, vi fikk sett over fjøset i en time, å det er ikke så ille som først antatt.
Selve fjøsdelen er i flott og tett tømmer, det samme er stallen.
Det eneste som må til er å ha fyllmasse i gulvene og legge nye gulv eller støpe.
Muren var det noe med men det var ikke så vanskelig å få rettet.
Han hadde sett mye værre fjøs enn det her sa han som kom, så her er det muligheter.
Hva planen er kommer jeg tilbake til.
Akkurat nå er jeg bare å sondere terrenget for min perfekte ide.
Det kuleste av alt er at selve Innovasjon Norge likte ideen.
Det er godt for meg å høre at jeg ikke er helt på villspor i mine syke ideer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)